AntyFON – tak się nie rozmawia
O kursie
Wprowadzenie “Artyści na start!”
Nawet artysta musi choć trochę poznać swoje rzemiosło “od kuchni”, aby tworzyć zachwycające dzieła, a nie skupiać się tylko na ich estetyce czy poprawności warsztatowej.
Doskonałe narzędzie
Pomyśl, że właśnie TERAZ na całym świecie zniknęły wszystkie telefony. Trudno sobie wyobrazić, jak wyglądałby Twój kontakt z klientami, nie mówiąc już o Twoich bliskich, prawda? Jednak większość zwyczajnych, szarych ludzi byłaby wniebowzięta. Dlaczego…?
Mogliby oni nareszcie odpocząć od ciągłego wysłuchiwania podobnych, niekończących się ofert czytanych z automatu czy dzwoniących w najmniej odpowiednim momencie natrętnych sprzedawców. Nie byliby także zmuszani do wysłuchiwania bezosobowych zapowiedzi automatycznych sekretarek, zamiast miłej rozmowy z odpowiednią osobą.
Dziękujemy za uwagę
Antoni Tuzel – autor AT ||| projekt
Ewelina Rękawek – specjalista ds. telemarketingu
Course Curriculum
Rozdział I – “Ważne jest każde połączenie”
-
Lekcja 1. Pierwsze wrażenie to zabarwiony emocjami obraz w umyśle. A więc telefon w dłoń i wywołujemy tylko pozytywne odczucia!
-
Lekcja 2. Rozmowa i jej Styl
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Rozdział II – “Proces twórczy zainicjowany!”
-
Lekcja 1. Telemarketing to nie tylko połączenia wychodzące. Bardzo ważne jest, jak radzisz sobie z odbieraniem telefonów, także tych od bardzo wymagających rozmówców.
-
Lekcja 2. Rodzaje rozmów
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Rozdział III – “Podstawy pracy artysty, czyli jakość łączenia”
-
Lekcja 1. Nawet, jeśli nie zajmujesz się sprzedawaniem przez telefon, każda Twoja rozmowa prowadzi właśnie do zamknięcia czyli “sprzedaży”. Od tego, w jaki sposób prowadzisz rozmowę, będzie zależeć jak szybko odniesiesz sukces.
-
Lekcja 2. Schematy odpowiedzi
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Rozdział IV – “Najważniejsze narzędzie, którego używasz: Słuchanie”
-
Lekcja 1. Fakt, że kogoś słyszysz nie jest jednoznaczny z tym, że słuchasz. Istnieje kilka zasad SŁUCHANIA. Ich znajomość pomoże Ci nie tylko w telemarketingu, ale również w kontaktach prywatnych.
-
Lekcja 2. Bariery w słuchaniu
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Rozdział V – “Krytyka dzieła, czyli Twój interlokutor*”
-
Lekcja 1. Aby stworzyć dzieło, które będzie spełniało oczekiwania i określi Twój cel, powinieneś poznać dobrze jego odbiorcę. Ilu ludzi, tyle charakterów. Podobnie ilu rozmówców, tyle oczekiwań i sposobów działania.
-
Lekcja 2. Standardowe podejście
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Rozdział VI – “Dzieło w galerii – poznaj podstawy prezentacji”
-
Lekcja 1. Każda rozmowa telefoniczna to jak wystawienie dzieła w galerii. Od Ciebie zależy, czy będzie cieszyć oko, czy straszyć, dlatego koniecznie zapoznaj się z podstawowymi technikami stosowanymi w telemarketingu.
-
Lekcja 2. Trudne rozmowy
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Rozdział VII – “Jak artysta wydobywa wewnętrzne piękno dzieła – tajniki prezentacji”
-
Lekcja 1. W galerii, podczas wystawy, nawet najmniejsze źródło światła ma swoje określone miejsce. Dlaczego? Ponieważ artysta potrzebuje jeszcze odpowiedniego wyeksponowania swej pracy.
-
Lekcja 2. 5 głównych błędów
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Rozdział VIII – “Dzieło prawie sprzedane, czyli ostatnie chwile w galerii”
-
Lekcja 1. Przeprowadzasz wzorowo rozmowę, więc przyszedł czas i na jej zakończenie. Od niego zależy, czy pozostawisz rozmówcę z pozytywnymi czy negatywnymi odczuciami.
-
Lekcja 2. Jak kończyć rozmowę?
-
Lekcja 3. TERMIN’ator
Zakończenie – “Plan idealny – czyli krótkie podsumowanie”
-
Lekcja 1. Do ideału brakuje Ci już tylko wyraźnego zarysu planu działania, który zawsze możesz mieć pod ręką. Zapoznaj się z obowiązkowymi punktami rozmowy.
-
Lekcja 2. Bonus
-
Lekcja 3. TERMIN’ator